Najgroźniejsi wrogowie, z którymi musimy walczyć są w nas...

Witam, nowy temat zak³adam no tak mi gadano ¿e co inny problem to nowy to OK.

Jaki jest problem? Moto EXC 525 03r.
Problem jest z zapalaniem na ciep³ym silniku na kopa ciê¿ko go odpaliæ, tzn niema szans go odpaliæ ciep³ego na kopa, lecz odwrotna sytuacja jest gdy jest zimny- wtedy niema problemu, motor mo¿e staæ 2 tyg. 2X na kopa i chodzi tak samo jak siê jezdzi, dzisiaj mi siad³ elektryczny starter i ¿eby go opdaliæ musia³em czekaæ pó³ godziny, postoi chwilê minimum 0,3 h i na kopa pali jak ostygnie co mo¿e byæ przyczyn± takiego zachowania?


Mo¿e byæ kilka powodów ale je¿eli zawory masz dobrze ustawione to daje 99% na ga¼nik. Dobrze wyczy¶æ ga¼nik zwracaj±c uwagê na uk³ad ssania i wolnych obrotów. Posk³adaj odpal niech pochodzi kilka minut na wolnych obrotach. Zga¶, wykrêæ ¶wiecê i zobacz jaki ma kolor. Podreguluj ¶rubk± a¿ uzyskasz po¿±dany kolor. Jak po zabiegach bêdzie Ok to dla mnie browar który mo¿esz sam wypiæ
Zawory by³y ustawiane oko³o 3 miesiêcy temu tak¿e to chyba bêdzie problem z gaznikiem, trza bêdzie przeczy¶ciæ
Zacznij od wkrêcenia trochê ¶ruby od mieszanki.
czasami takie objawy powoduje uszkodzony impulsator, ale wtedy silnik sam ga¶nie i kicha po zagrzaniu siê.


chodzi Ci o te pokrêt³o czarne pod bakiem?, a propo gdzie jest ten impulsator i jak go sprawdziæ, wiem mo¿e pytania banalne ale proszê o odpowiedz

chodzi Ci o te pokrêt³o czarne pod bakiem?, a propo gdzie jest ten impulsator i jak go sprawdziæ, wiem mo¿e pytania banalne ale proszê o odpowiedz

Te "czarne pokrêtn³o" s³u¿y do ustawienia obrotów ja³owych.
mieszankê regulujesz ¶ruba pod ga¼nikiem

Impulsator znajduje siê ko³o magneta. To to ma³e co¶ co zlicz impulsy z magneta.

Co do jego sprawdzenia robisz to multimetrem a procedurê masz opisana w manualu.
NIestety nie sprawdzisz go multimetrem, tylko jak ca³kowicie padnie. Te¿ sprawdza³em przej¶cia nawet zagrzewa³em go do sprawdzenia i nic, wymiana pomog³a jak rêk± odj±³, wtedy by³ objaw ¿e po czasie zaczyna³ kichaæ i gas³ po czym nie da³o siê go odpalic przez kilka minut.
Nie wiem jak w 4T a w 2T jest podana szczelina jaka ma byæ miêdzy impulsatorem a ko³em zamachowym.