ďťż

Najgroźniejsi wrogowie, z którymi musimy walczyć są w nas...

jak mają być znaki na kole magnesowym gdy wał jest w GMP?
U mnie jest kropka i kreska. Jak mam tłok u samej góry to kropka w okienu jest u samej góry. Tak ma być?

bo na tym zdj nie widze kropki



na statorze masz kreskę i ona musi być widoczna w okienku, nie wazne gdzie, po prostu ma być widaczna, czyli tak musisz przykręcis stator do pokrywy żeby kreska była w okienku. Ustawiasz tłok w gmp, blokujesz śrubą. pokrywkę przykręcasz do silnika lekko i kręcisz tak nią żeby kreska z statora pokryła siealbo w kropką na rotorze (dla 620) albo z kreską na rotorze (400tka).

kreska z statora pokryła siealbo w kropką na rotorze (dla 620) ja mam 620. tzn kreska na kole magnesowym ma pokryć się ze znakiem na pokrywce?

kreska z statora pokryła siealbo w kropką na rotorze (dla 620) ja mam 620. tzn kreska na kole magnesowym ma pokryć się ze znakiem na pokrywce?
napisalem kropka dla 620.


na rotorze?-czyli koło magnesowe? JA mam kropke i kreske własnie na kole magnesowym.-z czym ona ma się pokrywać?
nie zwracaj na ustawianie zapłonu uwagi przy zapłonie SEM TM 14-05 ustawienie po przez kręcenie deklem przy zapalaniu ma minimalny wpływ a dalej przyśpieszacz i tak działa już z dużą tolerancją

nie zwracaj na ustawianie zapłonu uwagi przy zapłonie SEM TM 14-05 ustawienie po przez kręcenie deklem przy zapalaniu ma minimalny wpływ a dalej przyśpieszacz i tak działa już z dużą tolerancją

ciekawe, jak se ustawie zapłon o 15 st do przodu to co? raczej cięzko zapali.
właśnie sam jestem ciekaw jak