Najgroźniejsi wrogowie, z którymi musimy walczyć są w nas...
Witam i potrzebuje małej rady co do napedu ( przełozenie) moze podrzucicie mi oczywiscie posiadacze EXC 200 jakjie macie przełożenia bo ja mam 14/52 max zwolniony ... i wydaje mi sie ze troszke jest ta zebatka za duza .
Jaki teren? Tor, wieszosc trasy podjazdy? 14 zebów wydaje mi sie ze moze zotac. 14/50 moze byc ok.200 przy 48z z tyłu moze juz nie miec takiego momentu
Czesem tor ale wiekszasc tern podjazdy dosc strome większe podjazdy z 1 nie ma szans za wolna odrazu stawia na koło , 2 idzie tylko troszkę brakuje przy koncu tej werwy . Mniejsze podjazdy kródsze idzie nawet na 3
to wez 14/50 na pewno odczujesz roznice zawsze bedziesz mogł sobie pokombinowac z przednia zebatka jak ci 14 nie podpasuje.
Własnie zastanawiałem sie nad tyłem 50 ale chciałem jeszcze jakiejs rady
ktory rok 200ty ? kolezanlka fabrycznie miała chyba 13 przód i 45 z tyłu. po załozeniu 52 zębów z przodu mówi że tak na gume idzie że sie jeĽdzic nie da
14:50 to optymalne przełozenie do enduro
2004 rok ... to u mnie jest tak jak napisałem i własnie mam ten dylemat bo mozna dosc sporo kombinowac ... ale przt 13 z przodu dała 52 ?
pamiętaj tylko że 1 z±b z tyłu jest porównywalny do 5 z tyłu więc nie przesadz
nie 5 tylko 2-3
wez 14/50. Pojezdzisz i z czasem kolejnej wymiany napedu zdecydujesz inaczej...
ewentualnie zakup sobie inn± zębatke na przód jakas tani±. przejdĽ się i ocen. jak wspomniałem zebatka przednia 1 zab to jakies powiedzmy 3 zęby z tyłu. wiec mozesz sobie wsadzic przedni± za 20 kilka złotych tak żeby sprawdzic jak bedzie sie moto spisywało. po wypadzie testowym zawawiasz sobie napęd jak ichcesz, a t± zębatke mozesz komus sprzedac. jak bedzie miała kilkanascie km przebiegu to duzo nie stracisz na niej. a wiesz przynajmniej co i jak. albo szukaj po kolegach moze maj± stare zębatki zuyte, to tak na próbe też mozna zarzucić
Własnie zamówiłem tansz± zebatke przód 13 i tył 50 mozliwe ze jeszcze w tytm tygodniu przyjdzie będe mógł sprawdzic jak to będzie sie spisywac po kabinacji ze starymi 14/52
U mnie dopiero 15/48 daje radę. Wydaje sie dosyć szybko ale wreszcie można pojechać jedynk± w ciężkim terenie i dwójka na podjazdy jest w miarę szybka. W przyszło¶ci będę zmieniał 14/46,47 bo trochę ciasno przy wysprzęgliku.
No tak 15 troche miejsca wiecej zajmuje ... dzis przyszły zębatki jutro bede testował moze cos dobiorę a w niedziele na tor
Jaki teren? Tor, wieszosc trasy podjazdy? 14 zebów wydaje mi sie ze moze zotac. 14/50 moze byc ok.200 przy 48z z tyłu moze juz nie miec takiego momentu
Czesem tor ale wiekszasc tern podjazdy dosc strome większe podjazdy z 1 nie ma szans za wolna odrazu stawia na koło , 2 idzie tylko troszkę brakuje przy koncu tej werwy . Mniejsze podjazdy kródsze idzie nawet na 3
to wez 14/50 na pewno odczujesz roznice zawsze bedziesz mogł sobie pokombinowac z przednia zebatka jak ci 14 nie podpasuje.
Własnie zastanawiałem sie nad tyłem 50 ale chciałem jeszcze jakiejs rady
ktory rok 200ty ? kolezanlka fabrycznie miała chyba 13 przód i 45 z tyłu. po załozeniu 52 zębów z przodu mówi że tak na gume idzie że sie jeĽdzic nie da
14:50 to optymalne przełozenie do enduro
2004 rok ... to u mnie jest tak jak napisałem i własnie mam ten dylemat bo mozna dosc sporo kombinowac ... ale przt 13 z przodu dała 52 ?
pamiętaj tylko że 1 z±b z tyłu jest porównywalny do 5 z tyłu więc nie przesadz
nie 5 tylko 2-3
wez 14/50. Pojezdzisz i z czasem kolejnej wymiany napedu zdecydujesz inaczej...
ewentualnie zakup sobie inn± zębatke na przód jakas tani±. przejdĽ się i ocen. jak wspomniałem zebatka przednia 1 zab to jakies powiedzmy 3 zęby z tyłu. wiec mozesz sobie wsadzic przedni± za 20 kilka złotych tak żeby sprawdzic jak bedzie sie moto spisywało. po wypadzie testowym zawawiasz sobie napęd jak ichcesz, a t± zębatke mozesz komus sprzedac. jak bedzie miała kilkanascie km przebiegu to duzo nie stracisz na niej. a wiesz przynajmniej co i jak. albo szukaj po kolegach moze maj± stare zębatki zuyte, to tak na próbe też mozna zarzucić
Własnie zamówiłem tansz± zebatke przód 13 i tył 50 mozliwe ze jeszcze w tytm tygodniu przyjdzie będe mógł sprawdzic jak to będzie sie spisywac po kabinacji ze starymi 14/52
U mnie dopiero 15/48 daje radę. Wydaje sie dosyć szybko ale wreszcie można pojechać jedynk± w ciężkim terenie i dwójka na podjazdy jest w miarę szybka. W przyszło¶ci będę zmieniał 14/46,47 bo trochę ciasno przy wysprzęgliku.
No tak 15 troche miejsca wiecej zajmuje ... dzis przyszły zębatki jutro bede testował moze cos dobiorę a w niedziele na tor