NajgroĹşniejsi wrogowie, z ktĂłrymi musimy walczyÄ sÄ w nas...
Witam bracia motocykliści, zwracam się do was z drobnym problemikiem. Mianowicie przywiozłem tydzień temu KTM'a SX 450 (2003) z Austrii, wymieniłem tłok oraz korbę i tutaj mam problem. Po skręceniu całego motocykla zaczyna kopcić z wydechu, konkretniej z tłumika. Dzieje się tak tylko przy dodaniu gazu, na niskich obrotach moto ładnie pracuje. Co może być przyczyną wydostawania się dymu, zła uszczelka głowicy czy też źle splanowana głowica albo źle ustawiony luz zaworowy. Proszę o pomoc, gdyż nigdy nie miałem podobnych problemów.
ps. dym jest koloru ciemnego ale nie całkiem czarnego
hej
jak bardziej ciemy/czarny to masz zbyt bogatą mieszankę - trzeba podregulować gaźnik , ale jak bardziej niebieski - to mogą być uszczelniacze.
zawory/głowica raczej odpada bo wtedy brałby tez płyn chłodniczy
pozdro
Ale o jaką mieszankę chodzi w 4t?
paliwowo/powietrzna jak w każdym motocyklu
mieszanka paliwowo powietrzna - możliwe że masz zbyt bogatą, ustawia się ją śrubką na samym dole gaźnika (wkręcona pionowo w gaźnik), podstawowe ustawienie w 450 sx - 1 obrót wstecz od max wkręcenia.
a w exc 400 jakie wykrecenie srubki? Bo iglica 5oczek od góry oborty chyba 3/4srubki seryjnie?
2002 400 exc - zawleczka 4 od góry , mieszanka - 1 w tył od max - to usawienia wyjściowe
jeżeli dymi tylko przy ostrym odwijaniu to raczej za duża dysza główna
ewentualnie pompka przyśpieszająca
Witam kolegów a jakie ustawienie igluc y i tej śrubki od powietrza przy ktm EXc 520??Może ktoś wie z góry dzięki
Witam kolegów a jakie ustawienie igluc y i tej śrubki od powietrza przy ktm EXc 520??Może ktoś wie z góry dzięki
rocznik? jak 2002 to 2,5 obrotu , zawleczka 2 od góry
Wielkie dzieki Kristofsx rocznik to 2002 myślałem z e to nie ma znaczenia tylko model.Masz wiele ciekawych rad skąd czerpiesz wiedzę na ten temat ??
Wielkie dzieki Kristofsx rocznik to 2002 myślałem z e to nie ma znaczenia tylko model.Masz wiele ciekawych rad skąd czerpiesz wiedzę na ten temat ??
no problem
a wiedza z doświadczenia, przejeździłem 8 różnych KTMów, serwisuję je prawie sam, to coś tam wiem
A jeśli chodzi o 525sx(4biegi) ustawienie mieszanki paliwo-powietrze też jest 1obrót od max?
A jeśli chodzi o 525sx(4biegi) ustawienie mieszanki paliwo-powietrze też jest 1obrót od max?
1,5 obrotu, zawleczka 4 od góry
a 450sx 05r jaki skład?
a 450sx 05r jaki skład?
1 obrót / zawleczka 4 od góry
Witam kolegów a jakie ustawienie igluc y i tej śrubki od powietrza przy ktm EXc 520??Może ktoś wie z góry dzięki
rocznik? jak 2002 to 2,5 obrotu , zawleczka 2 od góry
A więc zacznijmy od początku, miałem zabitą dyszę pompki przyśpieszacza, odetkałem, sika naprawdę mocno, i wydaje mi się że na tym polega problem, przy ostrym odkręceniu robi buu i gaśnie, przy delikatniejszym odkręceniu wkręca się ok, moto na 2,5 obrotu chodzi ok nie gaśnie nie dymi na czarno. Wydaje się że nie nadąża przepalić tego wtryśniętego paliwa i dlatego robi buu, jak można temu zaradzić ? spróbuję odłączyć pompke na próbe i zobacze czy się poprawi.
Witam kolegów a jakie ustawienie igluc y i tej śrubki od powietrza przy ktm EXc 520??Może ktoś wie z góry dzięki
rocznik? jak 2002 to 2,5 obrotu , zawleczka 2 od góry
Witam.Ja mam właśnie KTM-a EXC 520 z 2002 riku i mam problem mianowicie świeca zawsze jest czarna nie kakaowa oraz czasem gaśnie jak wjade na szczyt górki...Poza tym podczas przegazowania motoru potrafi dać dyma na czarno.Nie regulowałem jeszcze gaźnika ale mam sie zastosować do tego schematu co podał KristofSX czyli 2,5 obrotu od pozycji max odkręcić i blaszke na iglicy dać na 2 od góry??Prosze o info i pozdrawiam wariatów jeżdzących na katach
Witam.Ja mam właśnie KTM-a EXC 520 z 2002 riku i mam problem mianowicie świeca zawsze jest czarna nie kakaowa oraz czasem gaśnie jak wjade na szczyt górki...Poza tym podczas przegazowania motoru potrafi dać dyma na czarno.Nie regulowałem jeszcze gaźnika ale mam sie zastosować do tego schematu co podał KristofSX czyli 2,5 obrotu od pozycji max odkręcić i blaszke na iglicy dać na 2 od góry??Prosze o info i pozdrawiam wariatów jeżdzących na katach
hej
ustawienia śruby mixtury to są wyjściowe - fabryczne dla nowych dysz i iglic, musisz ją wyregulować w/g sposobu podanego w manualu, jak nie masz - podaj maila to Ci podeślę
Pozdro
ps. dym jest koloru ciemnego ale nie całkiem czarnego
hej
jak bardziej ciemy/czarny to masz zbyt bogatą mieszankę - trzeba podregulować gaźnik , ale jak bardziej niebieski - to mogą być uszczelniacze.
zawory/głowica raczej odpada bo wtedy brałby tez płyn chłodniczy
pozdro
Ale o jaką mieszankę chodzi w 4t?
paliwowo/powietrzna jak w każdym motocyklu
mieszanka paliwowo powietrzna - możliwe że masz zbyt bogatą, ustawia się ją śrubką na samym dole gaźnika (wkręcona pionowo w gaźnik), podstawowe ustawienie w 450 sx - 1 obrót wstecz od max wkręcenia.
a w exc 400 jakie wykrecenie srubki? Bo iglica 5oczek od góry oborty chyba 3/4srubki seryjnie?
2002 400 exc - zawleczka 4 od góry , mieszanka - 1 w tył od max - to usawienia wyjściowe
jeżeli dymi tylko przy ostrym odwijaniu to raczej za duża dysza główna
ewentualnie pompka przyśpieszająca
Witam kolegów a jakie ustawienie igluc y i tej śrubki od powietrza przy ktm EXc 520??Może ktoś wie z góry dzięki
Witam kolegów a jakie ustawienie igluc y i tej śrubki od powietrza przy ktm EXc 520??Może ktoś wie z góry dzięki
rocznik? jak 2002 to 2,5 obrotu , zawleczka 2 od góry
Wielkie dzieki Kristofsx rocznik to 2002 myślałem z e to nie ma znaczenia tylko model.Masz wiele ciekawych rad skąd czerpiesz wiedzę na ten temat ??
Wielkie dzieki Kristofsx rocznik to 2002 myślałem z e to nie ma znaczenia tylko model.Masz wiele ciekawych rad skąd czerpiesz wiedzę na ten temat ??
no problem
a wiedza z doświadczenia, przejeździłem 8 różnych KTMów, serwisuję je prawie sam, to coś tam wiem
A jeśli chodzi o 525sx(4biegi) ustawienie mieszanki paliwo-powietrze też jest 1obrót od max?
A jeśli chodzi o 525sx(4biegi) ustawienie mieszanki paliwo-powietrze też jest 1obrót od max?
1,5 obrotu, zawleczka 4 od góry
a 450sx 05r jaki skład?
a 450sx 05r jaki skład?
1 obrót / zawleczka 4 od góry
Witam kolegów a jakie ustawienie igluc y i tej śrubki od powietrza przy ktm EXc 520??Może ktoś wie z góry dzięki
rocznik? jak 2002 to 2,5 obrotu , zawleczka 2 od góry
A więc zacznijmy od początku, miałem zabitą dyszę pompki przyśpieszacza, odetkałem, sika naprawdę mocno, i wydaje mi się że na tym polega problem, przy ostrym odkręceniu robi buu i gaśnie, przy delikatniejszym odkręceniu wkręca się ok, moto na 2,5 obrotu chodzi ok nie gaśnie nie dymi na czarno. Wydaje się że nie nadąża przepalić tego wtryśniętego paliwa i dlatego robi buu, jak można temu zaradzić ? spróbuję odłączyć pompke na próbe i zobacze czy się poprawi.
Witam kolegów a jakie ustawienie igluc y i tej śrubki od powietrza przy ktm EXc 520??Może ktoś wie z góry dzięki
rocznik? jak 2002 to 2,5 obrotu , zawleczka 2 od góry
Witam.Ja mam właśnie KTM-a EXC 520 z 2002 riku i mam problem mianowicie świeca zawsze jest czarna nie kakaowa oraz czasem gaśnie jak wjade na szczyt górki...Poza tym podczas przegazowania motoru potrafi dać dyma na czarno.Nie regulowałem jeszcze gaźnika ale mam sie zastosować do tego schematu co podał KristofSX czyli 2,5 obrotu od pozycji max odkręcić i blaszke na iglicy dać na 2 od góry??Prosze o info i pozdrawiam wariatów jeżdzących na katach
Witam.Ja mam właśnie KTM-a EXC 520 z 2002 riku i mam problem mianowicie świeca zawsze jest czarna nie kakaowa oraz czasem gaśnie jak wjade na szczyt górki...Poza tym podczas przegazowania motoru potrafi dać dyma na czarno.Nie regulowałem jeszcze gaźnika ale mam sie zastosować do tego schematu co podał KristofSX czyli 2,5 obrotu od pozycji max odkręcić i blaszke na iglicy dać na 2 od góry??Prosze o info i pozdrawiam wariatów jeżdzących na katach
hej
ustawienia śruby mixtury to są wyjściowe - fabryczne dla nowych dysz i iglic, musisz ją wyregulować w/g sposobu podanego w manualu, jak nie masz - podaj maila to Ci podeślę
Pozdro