Najgroźniejsi wrogowie, z którymi musimy walczyć są w nas...
Ostatnio zauwa¿y³em i¿ motocykl lekko siê ssiad³ , czy za³o¿enie nowej sprê¿yny pomo¿e w tym przypadku ? Je¶li tak to jak± wybraæ twardo¶æ ?
Czy na sprê¿ynie powinno byæ napisane jak± ma twardo¶æ bo wtedy bym wzi±³ troszkê twardsz± .
tak na sprê¿ynie napisana jest twardo¶æ ³amana przez d³ugo¶æ
a co z sagiem? sprawdza³e¶ jak wychodzi?
napisz te¿ ile wa¿ysz i co to dok³adnie za motocykl
Sx-f 250 2007
Wa¿ê ok. 70kg
wa¿ysz "katalogowo"
wiêc zawieszenie i twardo¶æ sprê¿yn powinna byæ dobra
Na hopach tylnie ko³o dobija do rury wydechowej :/
normalne
masz regulacje przep³ywu oleju, wiec sobie pobaw ustawieniami ¿eby by³ "twardszy" i bardziej t³umi³ skoki.
2 sprawa to sprawno¶æ amortyzatora - mo¿e ci pociek³ i kiepsko pracuje
3 sprawa to technika jazdy, nie kazd± hopke da sie poleciec bez techniki, czasami trzeba wyl±dowaæ ¿eby przenie¶æ ruuch w dó³, na ruch do przodu, wtedy zawias ledwo co sie ugina, technika trialowa bo tam zawieszenie ma bardzo krótki skok i jest miekka, wiec trzeba tak zeskakiwaæ ¿eby nie wyrwa³o wahacza z ramy
Czy na sprê¿ynie powinno byæ napisane jak± ma twardo¶æ bo wtedy bym wzi±³ troszkê twardsz± .
tak na sprê¿ynie napisana jest twardo¶æ ³amana przez d³ugo¶æ
a co z sagiem? sprawdza³e¶ jak wychodzi?
napisz te¿ ile wa¿ysz i co to dok³adnie za motocykl
Sx-f 250 2007
Wa¿ê ok. 70kg
wa¿ysz "katalogowo"
wiêc zawieszenie i twardo¶æ sprê¿yn powinna byæ dobra
Na hopach tylnie ko³o dobija do rury wydechowej :/
normalne
masz regulacje przep³ywu oleju, wiec sobie pobaw ustawieniami ¿eby by³ "twardszy" i bardziej t³umi³ skoki.
2 sprawa to sprawno¶æ amortyzatora - mo¿e ci pociek³ i kiepsko pracuje
3 sprawa to technika jazdy, nie kazd± hopke da sie poleciec bez techniki, czasami trzeba wyl±dowaæ ¿eby przenie¶æ ruuch w dó³, na ruch do przodu, wtedy zawias ledwo co sie ugina, technika trialowa bo tam zawieszenie ma bardzo krótki skok i jest miekka, wiec trzeba tak zeskakiwaæ ¿eby nie wyrwa³o wahacza z ramy