Najgroźniejsi wrogowie, z którymi musimy walczyć są w nas...
Mam w planach kupno sx 125 2011 w góre ,i ma pytanko lepiej brac 2011 ,czy celowac mo¿e w 2012+ ze wzglêdu na zawieszenie prolink (z tego co wiem ) jakie s± wady i zalety obydwu maszyn
? Podobno prolink wymaga szczególnej opieki ,nieorientuje sie w temacie PDS vs Prolink ,je¶li mozna przedstawcie mi to jakos
)
prolink daje niby lepsze w³asciwosci trakcyjne, inaczej rozk³ada siê "uderzenie' ko³a o przeszkode, na plus dla prolinka. sam prolink nie wymaga szczególnej opieki, tylko ¿e jak przyjdzie powymienaic wszystkie ³ozyska tulejki uszczelnaicze to wyjdzie kilka remontów PDSa
oczywiscie ta teoria wy¿ej tyczy sie g³ownie zawodników, amatorsko nie poczujesz praktycznie róznicy prolink a pds. ja bym szczerze mówi±c wola³ PDSa z racji prostej budowy i taniego kosztu eksploatacji. na oryginale robi±c komplet wychodzi ko³o 400 z³ max. robi±c prolink w oryginale prawie 2000 z³ trzeba zostawiæ
przynajmniej w japonczykach.
no i pds ma duz± zalete w enduro bo nic nie sterczy od spodu, choc w motocrossie to ma mniejsze znaczenie ;D
Konkretnie i na temat
jestem sk³onny na 2011 r, a jako ¿e nowa konstrukcja ,ma jakie¶ wad wieku dzieciecego
?
A ja bym bra³ 12r. Nowszy, mniej zmêczony itp.
Pro linka mam teraz u siebie i jest ok.
A co do cen zestawów to strasznie wymy¶li³e¶ te ceny.
W±tpie ¿eby zak³±da³ orgina³y a co do zamiennikiów to pdsa ³o¿ysko ko³o 40z³ a kompletny zestaw naprawczy linka ko³o 300z³ lub wymiana samych ³o¿ysk z hurtowni du¿o mniej.


prolink daje niby lepsze w³asciwosci trakcyjne, inaczej rozk³ada siê "uderzenie' ko³a o przeszkode, na plus dla prolinka. sam prolink nie wymaga szczególnej opieki, tylko ¿e jak przyjdzie powymienaic wszystkie ³ozyska tulejki uszczelnaicze to wyjdzie kilka remontów PDSa


no i pds ma duz± zalete w enduro bo nic nie sterczy od spodu, choc w motocrossie to ma mniejsze znaczenie ;D
Konkretnie i na temat


A ja bym bra³ 12r. Nowszy, mniej zmêczony itp.
Pro linka mam teraz u siebie i jest ok.
A co do cen zestawów to strasznie wymy¶li³e¶ te ceny.
W±tpie ¿eby zak³±da³ orgina³y a co do zamiennikiów to pdsa ³o¿ysko ko³o 40z³ a kompletny zestaw naprawczy linka ko³o 300z³ lub wymiana samych ³o¿ysk z hurtowni du¿o mniej.