Najgroźniejsi wrogowie, z którymi musimy walczyć są w nas...

Witam

Od jakiego¶ czasu my¶lê nad wymian± i setingiem zawieszenia.Chcia³bym kupiæ dwukomorowe i daæ zrobiæ pod siebie do jazdy enduro.Znalaz³em co¶ takiego http://olx.pl/oferta/zawieszenie-marzocchi-shiver-50mm-ktm-husqvarna-beta-CID5-IDcF5Aj.html#9b73757f6f czy warte jest uwagi czy szukaæ WP48.Je¶li kto¶ posiada na sprzeda¿ dwukomorowe to proszê o info.


wola³bym zwyk³e u¿ywki 2 komorowe + setting np u sancheza jak chcesz miec profesionalnie,

w tych nie wiadomo jak z czê¶ciami, sprê¿ynami, settingiem, testowa³em takie marzocchi jakie¶ 2 sezony temu (po zawodniku) ojjj ciê¿ko to by³om ogarn±æ,
a z WP nie ma probleu z czê¶ciami czy ustawieniem.
Dziêki za info
Powiem Ci szczerze,¿e osobi¶cie te¿ jako¶ te z linku mi nie podesz³y i nie przemawiaj± do mnie ale chcia³em siê czego¶ dowiedzieæ od osób,które co¶ wiedz± na ich temat.Wiêc zapodam temat w ,,gie³dzie" na temat dwukomorówek.
Nawet nie kupuj tego zawiasu. Z uszczelniaczami trzeba kombinowaæ, kumpel mia³ taki zawias to musia³ kupiæ uszczelniacze od showa i podk³adaæ podk³adki ¿eby pasowa³o wszystko. Kup dwukomorówki z sx'a i wyslij na setting.


To intuicja dobrze mi podpowiada³a
Co do cs2 dlaczego z sx-a?W exc nie stosowano czy co?
W EXC jest jednokomorowe, w Husabergach i 6dayach jest czterokomorowe (podobnie obecnie w SX w Stanach). Z tego co ludzie tu pisz± w 4CS sza³u nie ma. Wg. artyku³ów na dirtbike dopiero w roczniku 2016 chodzi ono tak jak powinno. Nie wiem czy jest taka mo¿liwo¶æ ale jakby siê da³o to za³o¿y³bym zawieszenie z nowych Kawasaki - miodzio. Z WP podobno dopiero TRAXX i VC s± dopracowane (nie wiem na 100%, nie je¼dzi³em). Kuzyn od znajomego mia³ niedawno do sprzedania komplet, chyba za 5k.
W³a¶nie nie wiem od jakich modeli dok³adnie szuka
szukaj od podobnych pojemnosci w sensie w twoim przyhpadku to w gre wchodzi tylko sxf 450 jezeli chcesz zmiany

jak bys wzia³ z 125tki to musia³ bys wiecej miec zabawy

gada³em z firm± tunersk± ( nie bede pisa³ jaka ale na pewno znana) i tak samo doradzali ze gdybym chcia³ wymienic 4CSa to zebym szuka³ zawiasu z moto o podobnej pojemnosci, bo mniejsze bedzie ciezej zgraæ. mozna nawet w ciemno sie pobawic ( to juz s³owa innej firmy ) kupujesz w³±snie z SXF 450 na pa³e wywalasz pare blaszek z settingu i powinno byc duzo lepiej. no ale wiadomo - chcesz super zgrany to i tak czeka cie wizyta uspecjalisty
Jakby co, to w pochylonych Husabergach (FE 390/450/570) seryjnie jest zawias dwukomorowy, od razu ustawiony oczywi¶cie pod enduro.
Widzia³em je ale nie by³em pewien czy bêd± ok,próbowa³em co¶ w kraju wykopaæ ale siê nie uda³o :cry:Widzia³em tak¿e co¶ w Anglii tylko muszê przeliczyæ talary

http://www.ebay.co.uk/itm/KTM-450-SXF-2009-Front-Forks-/252195781444?hash=item3ab80a3b44:g:~DUAAOSwnH1WXuCN
http://www.ebay.com/itm/Husaberg-FE390-Front-Forks-w-Lighter-Springs-FE-390-2009-2-/351015631001?hash=item51ba297899:g:-dUAAOxyYSdTFTKk&vxp=mtr - pewnie mówisz o tym, ale mi to w³a¶nie nie wygl±da na dwukomorówkê...

http://www.ebay.com/itm/Husaberg-FE390-Front-Forks-w-Lighter-Springs-FE-390-2009-2-/351015631001?hash=item51ba297899:g:-dUAAOxyYSdTFTKk&vxp=mtr - pewnie mówisz o tym, ale mi to w³a¶nie nie wygl±da na dwukomorówkê...
No to jest jednokomorowe
W husabergach 11-12 jest 2cs od 13 jest 4cs
Nie ma czego¶ takiego jak 2cs tylko Closed Chamber.
closed chamber jest potocznie nazywane 2CS
Jêsli nie jeste¶ zawodnikiem a jazde traktujesz jak zabawê to zrób dobrze jednokomorowe zawieszenie i te¿ bêdziesz bardzo zadowolony a koszty du¿o mniejsze.
Zawodnikiem nie jestem a jazdê traktujê jak najbardziej jako zabawê,pierwszy plan by³ taki w³a¶nie jak napisa³e¶ zrobiæ jedno komorowe,poszuka³em nieco w necie,pogada³em ze znajomymi i wysz³o na to aby osi±gn±æ to co chcê warto by zainwestowaæ w³a¶nie w 2CS.To moje rozkrêci³em ale wali po ³apach ostatnio jak by³em na urlopie kolega dostarczy³ mi pod same drzwi DRZ400 co bym sobie polata³ po starych ¶cie¿kach w rodzinnej okolicy no to w porównaniu do mojego SX to tapczan w terenie lata³o mi siê super ale brakowa³o tego pazura z SX-a powiedzmy trzeci bieg strza³ z manetki gazu i przednie ko³o uniesione. Jedyne co mi przeszkadza³o to mokre li¶cie w ¿yciu bym nie powiedzia³,¿e takie opony na jakich latamy mog± traciæ tak przyczepno¶æ(w Irlandii gdzie latam to drzew jak na lekarstwo)
jakie masz teraz zawieszenie ? robi³e¶ co¶ z nim ? ile wa¿ysz gotowy do jazdy (brutto)
Zrobi³em tylko serwis wymiana uszczelniaczy i oleju,sprê¿yny mam 5.1 mm czyli najtwardsze d³ugo¶ci 505mm,wa¿ê jakie¶ 105 kilo gotowy do jazdy wzrost 185cm (wiêc ma co targaæ,ale daje rade jak to 520 )
do enduro sprê¿yny dajemy conajmniej 1 stopieñ miêkcej ni¿ do MX , wrzuæ 4.6 albo 4.8 , powinno byæ sporo lepiej