Najgroźniejsi wrogowie, z którymi musimy walczyć są w nas...

Cze¶æ Wszystkim

Na pewno wielu z was (mo¿e nie na pocz±tku ale pó¼niej) grzeba³o, zmienia³o co¶ przy swoich motorach. Zmiana zêbatek, kó³ na szosowe itd.
Wiêkszo¶æ z was pewnie te¿ ma "tuningowe" wydechy, które daj± wiêcej mocy czy lepszy d¼wiêk. Jaki wed³ug z was by³by odpowiedni dla KTM'a EXC 125?


Witam, je¶li "tuningiem" wydechu szukasz podniesienia mocy to proponuje zmianê motocykla na wiêksza pojemno¶æ. Kiedy¶ widzia³em test R1 na hamowni motocykl z seryjnym wydechem i jakim¶ w³a¶nie tuningiem kolesia z jaki¶ czê¶ci które mia³y podnie¶æ mu moc. Prawda okaza³a siê taka ze moto straci³o 3 konie mocy. Moj± jedyn± modyfikacj± w t³umiku by³o wymiana waty i uszczelnienie go. A jak chcesz zmieniaæ wydech na jaki¶ bardziej sportowy to spory wydatek ok 3 tys z³.
Takie modyfikacje lepiej zostawiæ fachowcom.
Druga sprawa je¼dzisz exc to masz i homologacjê na t³umik, robi±c jakie¶ przeróbki mo¿esz straciæ motocykl w przypadku zatrzymania przez policjê albo co¶. Z³o¶liwych ludzi nie brakuje i s±siadów typu "uprzejmie donoszê". Sam lata³em exc 520 i wiem jaki by³ d¼wiêk jak odkrêca³em do koñca moto na seryjnym t³umiku, stara³em siê wyciszyæ ale nie da³o siê.
w 2t zmiana wydechu dodaje powera, przede wszystkim chodzi o kszta³t dyfuzora, w zale¿no¶i od jego przekroju moto mo¿e mieæ lepsz± górê lub do³. ale tak jak mówi mentor - musisz mieæ zestaw za 2-3k pln ¿eby odczuc ró¿nicê
sam wydech juz sporo zmieni kumpel do CR 250 kupi³ wydech w USA z wysy³ka za 300 z³ wyrwa³... co do mocy moze nie ma jakiegos tam skoku mocy plus 10 koni. ale czuæ róznice. chociazby w masie moto, bo sportowy jest lzejszy. koncówka kosztuej jeszcze mniej. i w 2T to sporo da. w 4T koncówki nie dadz± duzo. co do porównania z R1 ca³y myk nie polega na wsadzeniu byle koncówki za 10 tysiecy i spodziewac sie efektów... ca³a sztuka polega na zgraniu pozosta³ym podzespo³ów pod wydech, czyli w przypadku R1 zmiana map zap³onowych ustawienie wtrysku itp. bez tych ustawien jasne ¿e moc moze spa¶æ. ale po odpowiednim ustawieniu moc wzrosnie ponad seryjne mozliwosci.

co do tuningu 2T najlepiej jest najpierw wsadzic wydech, potem lepsz± swiece i na tym zakonczyc. chyba ¿e chcesz wyczynowo je¼dzic mozna sie bawic w sportowe g³owice, króæce ss±ce, itp


Cena nowego FMF serii gold do KTM-a to oko³o 1400z³ za dyfuzor + t³umik.
Mówiê o cenach z ebaya bo w PL to pewnie musisz z 1000z³ doliczyæ dla sprzedawcy.
Moge ci sprzedac akrapovica tytan carbon bas jest mega, jest to sama koncowka
do czego ten actapovic pasuje ??? i ile za to chcesz???
http://allegro.pl/ktm-akrapovic-250-350-450-530-i1965088403.html
barylka ty masz do 4t a o ile widzê kolega chcia³ do 2t
ale ja potrzebuje do 4T kolego,,, ale poczekam jak cena troche spadnie bo tylko za wydech nie dam szkoda mi jeszcze .. a zróbcie cos z tymi rekalamami bo nic nie mozna zrobic nawet wiadomosci wysw³±c a¿ chu... cz³oweka strzela...
ja nie mam zadnych reklam mam firefoxa i przystawke adblock plus i nigdy zadna reklama sie nie wyswietli³a
mówi³em o twórcy tematu nie o tobie lukaszd7
i tez ¿adnych reklam nie mam