NajgroĹşniejsi wrogowie, z ktĂłrymi musimy walczyÄ sÄ w nas...
Od jakiego modelu będzie jeszcze pasował sam wał korbowy od 520EXC (2001r.). Zawiozłem wał do wymiany korby i otrzymałem telefon "wał pękł" . Mechanik powiedział, że oczywiście zapłaci za wał. Może ktoś ma do sprzedaży sam wał?
to niech teraz zapłaci za nowy podaj mu cenę nowego i zobaczysz co powie
Najśmieszniejsze jest to , że gościu zajmuje się wymianami korb i nie jeden kumpel wymieniał u niego bez niespodzianek, czyżby rutyna?!
moze poprostu zmeczenie materiału...
Nie sądzę, sam powiedział, że źle podłożył wał podczas demontażu korby?! Aczkolwiek wiem, że KTM z 2001r. był wg. mnie bez żadnego remontu tzn. korba orginał, tłok wg. oznaczeń nominał itd. Ciekawi mnie ile mógłmieć nalatanych mtg. Korba jak już wspomniałem miała zero luzu, tłok zużyty, pierścienie zużyte, jednak nie brał oleju i palił na dotyk. I jak słyszę korba co 80mtg to dziwi mnie bardzo ten czas (fakt jeżdżę amatorsko) wymiany. Ciąglę pod górkę z tym remontem , a czas ucieka (Kociewski blisko ).
(Kociewski blisko ). bardzo blisko
I co z tym wałem?! Czy wały od 520exc , 520sx,450exc,sx (2003-2006), 525exc,sx (2003-2006) i 400exc to te same wały? Pilnie potrzebuję odpowiedź. Chodzi mi o sam wał.
hej
w/g serwisówek
520/525
00-02 - 59030018200
03 - 05 59030018200
06 - 59030018500
07 - 59030118000
400
00-02 59530018200
03-04 59530018200
450
03-05 59030018200
czyli od 450 będzie ok
więcej na
http://partsfinder.onlinemicrofiche.com/ktmworld/partsfinder.htm
Wał od 520 różni się tym niż od exc 400 że ma inne połówki, ale wsadzić go do exc 400 możesz bez problemu i wtedy kit od 520 i ogień
Oglądam wały i są dwa rodzaje tzn. pełne te połówki oraz częściowo wycięte dziwne?
te czesciowo wyciete sa od sx-a i ma inne wykorbienie
to niech teraz zapłaci za nowy podaj mu cenę nowego i zobaczysz co powie
Najśmieszniejsze jest to , że gościu zajmuje się wymianami korb i nie jeden kumpel wymieniał u niego bez niespodzianek, czyżby rutyna?!
moze poprostu zmeczenie materiału...
Nie sądzę, sam powiedział, że źle podłożył wał podczas demontażu korby?! Aczkolwiek wiem, że KTM z 2001r. był wg. mnie bez żadnego remontu tzn. korba orginał, tłok wg. oznaczeń nominał itd. Ciekawi mnie ile mógłmieć nalatanych mtg. Korba jak już wspomniałem miała zero luzu, tłok zużyty, pierścienie zużyte, jednak nie brał oleju i palił na dotyk. I jak słyszę korba co 80mtg to dziwi mnie bardzo ten czas (fakt jeżdżę amatorsko) wymiany. Ciąglę pod górkę z tym remontem , a czas ucieka (Kociewski blisko ).
(Kociewski blisko ). bardzo blisko
I co z tym wałem?! Czy wały od 520exc , 520sx,450exc,sx (2003-2006), 525exc,sx (2003-2006) i 400exc to te same wały? Pilnie potrzebuję odpowiedź. Chodzi mi o sam wał.
hej
w/g serwisówek
520/525
00-02 - 59030018200
03 - 05 59030018200
06 - 59030018500
07 - 59030118000
400
00-02 59530018200
03-04 59530018200
450
03-05 59030018200
czyli od 450 będzie ok
więcej na
http://partsfinder.onlinemicrofiche.com/ktmworld/partsfinder.htm
Wał od 520 różni się tym niż od exc 400 że ma inne połówki, ale wsadzić go do exc 400 możesz bez problemu i wtedy kit od 520 i ogień
Oglądam wały i są dwa rodzaje tzn. pełne te połówki oraz częściowo wycięte dziwne?
te czesciowo wyciete sa od sx-a i ma inne wykorbienie