ďťż

Najgroźniejsi wrogowie, z którymi musimy walczyć są w nas...

pojeżdże na tym czy do wymiany?
nie mówie o wałku:) (bo to wogole porażka co sie z tym stało i może mi ktos powie od czego?) tylko o ta podwojną zebatke co jest na tym wałku konkretnie o te zeby z tymi wżerami czy czymś

http://imageshack.us/g/812/dscf0287q.jpg/


A te brakujące zęby masz? Może któryś skruszyło i pozostałe tryby mieliły jakieś opiłki dlatego takie "wżery"(?)
Przeszlifować lekko by były bardziej gładkie i może jeszcze coś z tego będzie. Można też dorwać od kogoś używki w dobrym stanie.
tego sie nie szlifuje, bo to jest powierzchniowo utwardzane. zedrzesz warstwe i po skrzyni. prędzej mozna spolerowac
mam stare zęby po prostu sie urwały nie wiem z jakiego powodu i spadły na dół skrzyni ale juz po tym nie jeździlem
wałek wymienie na pewno ale co z ta podwójna zębatka nada to sie od jazdy jeszcze?ile na tym pojeżdże


moim zdaniem po-prostu sie starły wżery sa etapem wypłukania przez olej powierzchni utwardzonej .polerowanie może zmienić kat zeba i prze-sto dojdzie do łubudu .Zapewne pomarańcza ma trochę lat .Nawet woda zrobi wrze r z czasem .
jak cie stać WYMIEŃ. nawet na używkę tylko lepiej byłoby całość bo z czasem zęby się doprasowują do siebie
nie nic nie bd szlifował jak już cos to zostawic tak jak jest
ale wałek i ta podwójna kupie choć mnie nie stać:/
szkoda żeby za chwile znowu coś poszło
pomarańcza z 2003r a poprzedniego własciciela pozdrawiam
Sorry zdawało mi się że zębatki całościowo był utwardzane i chodziło mi właśnie o taka lekka polerke
kupiłem juz wałek i zebatke
Ludzie tam się nic nie szlifuje ani poleruje chyba nikt nie słyszał o czymś takim jak moduł zęba...
Ewidentnie do wymiany a powód takiego uszkodzenia to prawdopodobnie za duże luzy miedzy zębami czyli zużyte łożyska i do jazda bez oleju albo na przepracowanym.
Sprawdź dokładnie łożyska i czopy na walkach.
łożyska tez nowe będą siedziały
no to jak czopy w walkach i gniazda w karterach nie są wytłuczone to powinno wszystko dalej hulac na nowych zębatkach