Najgroźniejsi wrogowie, z którymi musimy walczyć są w nas...

Witam. Pytanie dotyczy ³añcucha napedowego, skonczyl mi sie naciag a lancuch jest luzny, a ja jestem w tym miesi±cu splukany z hajsu, a chcialbym pojezdzic do konca miesiaca, czy opcja skrocenie lancucha o ogniwko wchodzi w gre ?


jak rolki s± ok to mo¿na tak zrobiæ,
Oczywiscie, jak lancuch nadaje sie do dalszej jazdy to skracaj, tylko ¿eby sie pó¼niej nie urwal w trakcie
zale¿y jaki to ³añcuch
ale jak siê ju¿ naci±g skoñczy³ to pewno to ju¿ szmata nie ³añcuch


mo¿esz skracac ale licz siê z tym ¿e jak ³añcuch jest wyci±gniêty to zaraz Ci zêbatkê ze¿re.
Panowie a macie jaki¶ ³añcuch godny polecenia do mocnego enduro (EXC525)? Kurczê zakupi³em komplet SuperSproxa (14/50) i ³añcuch D.I.D 520DZ2 (taki by³ w komplecie) no i moim zdaniem ten ³añcuch to pora¿ka. Po wyje¿d¿onych 8 zbiornikach musia³em "urwaæ" ju¿ jedno ogniwo, za to zêbatki jak nówka. Ten 520 DZ2, w moim mniemaniu nie ma prawa bytu w EXC 525. Praktycznie co 1/2 jazdy naci±g, wyci±ga siê strasznie szybko.
Mo¿e jest co¶ innego godnego polecenia, a przy okazji w cenie, która nie wyci±ga z butów?
ja polecam reginê z-ring z powerpartsów (ten pomarañczowy) , po 120mth dalej w tolerancji rozci±gniêcia (w 450 SXF je¿dzony dosyæ mocno)
DID VT2. Ponad 3 stówy trzeba po³o¿yæ ale ³añcuch jest bardzo dobry. Z ciekawostek DID vt2 jest fabrycznie montowany chyba w wiêkszo¶ci modeli sx i exc.
ja mam did 520 vx2 i jestem zadowolony

ja polecam reginê z-ring z powerpartsów (ten pomarañczowy) , po 120mth dalej w tolerancji rozci±gniêcia (w 450 SXF je¿dzony dosyæ mocno)

ciekawe bo u mnie regina tez orange z PP po jakichs 50 mtg byla juz 4 mm poza tolerancja (525 supermoto) lancuch smarowany s100 caly czas, dbany jak mozna nawet w deszczu nie jezdzony o b³ocie nie wspomne bo moj kat nie widzia³ tego rodzaju nawierzchni od kiedy go mam



ciekawe bo u mnie regina tez orange z PP po jakichs 50 mtg byla juz 4 mm poza tolerancja (525 supermoto) lancuch smarowany s100 caly czas, dbany jak mozna nawet w deszczu nie jezdzony o b³ocie nie wspomne bo moj kat nie widzia³ tego rodzaju nawierzchni od kiedy go mam



no ja w³a¶nie za³o¿y³em drugi, a tamten stary da³em koledze do dojechania bo jeszcze siê nadawa³
na pewno ten sam?

dok³adnie taki, zamawiany u wojciechowicza to raczej orygina³, niby nie zerwa³ mi sie ale po pomiarach ewidentnie dobre 4 mm poza tolerancja, kupilem teraz z³otego did-a zvxm zobaczymy jak sie bedzie sprawowac
tego dida zak³adaj± do ¶cigów 1000 pojemnosci i strzelajac z klamy nic sie nie dzieje, przez rok powinien 1mm Ci siê wyciagnac ;D
Nie chcê zak³adaæ nowego tematu, wiêc zapytam tutaj:
Jak ma siê wytrzyma³o¶æ fabrycznego ³añcucha do innych? W sensie, czy pojezdze na takim d³u¿ej ni¿ na np DIDzie czy RK?
ale fabryczny to nic nadzwyczajnego a zwykle sporo chc±. te tanie fabryczne które kosztuj± podobnie albo i wiecej niz lepszy ³ancuch innych firm. ja bym odpusci³. chyba najlepszy do amatorki to VX2, najtanszy w miare pancerny nawet jak sie mocno nie dba, i sporo wytrzymuje
Pytam, bo na olx kto¶ wystawi³ zestaw napêdowy zdjêty z excf 250 "na kicie homologacyjnym" w tym ³añcuch CZ MX nowy za 80 PLNów i siê nad nim zastanawiam. Nie wiem te¿, czy nie bêdzie za krótki, ma 110 ogniw?
bedzie za krótki