Najgroźniejsi wrogowie, z którymi musimy walczyć są w nas...
witam
jest to moj pierwszy post na tym forum, wiec na wstepie kilka slow o mnie, na dwóch ko³ach jezdze od 9 roku zycia z 2 letnia przerw±, ostatnio 5 sezonów przelatalem na Fazerze FZS 600, przyszedl czas na zmianê moto, poniewa¿ szukam motocykla z jajem i do jazdy po miescie bardzo zainteresowal mnie DUKE 690 (model 2008 i w górê), w polskim necie poza kilkoma testami jest raczej cicho (nawet tutaj stad temat), interesuje mnie kilka rzeczy:
1. ma to byæ sprzêt do codziennych dojazdów do pracy, jak jest z serwisem (podstawowe czynno¶ci czestotliwo¶æ wymiany oleju, regulacja zaworów)
2. czy wymaga on wyspecjalizowanego serwisu czy ogarniêty serwis serwisuj±cy japoñski sprzêt poradzi sobie bez problemu
3. jak jest z awaryjnoscia, wiadomo ze nikt tego moto nie kupuje zeby grzecznie jezdzic tylko i wylacznie na dwoch kolach, jak sprzet znosi wyglupy typu, guma, stopee - ale bez znecania siê
4. Jak jest z tym splaniem - producent deklaruje 4,3 czyli realnie do 6 powinno sie wyrobiæ, natomiast slyszalem ze poprzedni duke potrafil lyknac 10l
z góry dziêkuje za odpowiedz
Witam. Co do silnika zapytaj na advrider.pl tam prêdzej uzyskasz odpowied¼ dotycz±c± tego modelu(nawet jest tam temat po¶wiêcony ktm 690 (enduro).
Bym siê do³±czy³ do pytania. Gdzie mo¿na poczytaæ na temat podstawowych parametrów na temat duka. W najbli¿szym czasie planuje zakup z 2008 roku.??? Szukam jakiego¶ dobrego artyku³u... wady zalety, parametry techniczne itd. Proszê o linki w miarê mo¿liwo¶ci ze wzglêdu na zbyt du¿± ilo¶æ wiadomo¶ci ¶mieciowych w internecie.
Duke i ogólnie LC4 jest to sprzêt którym musisz siê przejechaæ.
¯aden test nie odzwierciedli Ci tego jaki jest naprawdê.
Tym bardziej je¿eli kto¶ przesiada siê z Fazera.
Jest to jeden z najmocniejszych singli.
Wiem, ¿e s± osoby który po zakupie 690 szybko go sprzedawa³y ze wzglêdu na du¿± moc i wibracje które s± charakterystyczne dla singli KTM-a.
690 ogólnie s± bardzo dobre sprzêty i na forum nie spotka³em siê jeszcze aby kto¶ narzeka³ choæ jest ich bardzo wiele (mówiê o forum supermoto.pl).
Nie ma tam wad ukrytych, serwis jak na mocnego singla bardzo rzadki (co 5000km).
Du¿a moc, mapy zap³onu pod siedzeniem, niska waga, du¿a porêczno¶æ.
jaki koszt serwisu co 5 ty¶ km?? Koszt oleju wymiany oleju itd ?? Ile to pali na 100??
Tak co 5tys wymiana oleju.
Reszty Ci nie powiem, zapytaj siê na forum supermoto.pl
jest to moj pierwszy post na tym forum, wiec na wstepie kilka slow o mnie, na dwóch ko³ach jezdze od 9 roku zycia z 2 letnia przerw±, ostatnio 5 sezonów przelatalem na Fazerze FZS 600, przyszedl czas na zmianê moto, poniewa¿ szukam motocykla z jajem i do jazdy po miescie bardzo zainteresowal mnie DUKE 690 (model 2008 i w górê), w polskim necie poza kilkoma testami jest raczej cicho (nawet tutaj stad temat), interesuje mnie kilka rzeczy:
1. ma to byæ sprzêt do codziennych dojazdów do pracy, jak jest z serwisem (podstawowe czynno¶ci czestotliwo¶æ wymiany oleju, regulacja zaworów)
2. czy wymaga on wyspecjalizowanego serwisu czy ogarniêty serwis serwisuj±cy japoñski sprzêt poradzi sobie bez problemu
3. jak jest z awaryjnoscia, wiadomo ze nikt tego moto nie kupuje zeby grzecznie jezdzic tylko i wylacznie na dwoch kolach, jak sprzet znosi wyglupy typu, guma, stopee - ale bez znecania siê
4. Jak jest z tym splaniem - producent deklaruje 4,3 czyli realnie do 6 powinno sie wyrobiæ, natomiast slyszalem ze poprzedni duke potrafil lyknac 10l
z góry dziêkuje za odpowiedz
Witam. Co do silnika zapytaj na advrider.pl tam prêdzej uzyskasz odpowied¼ dotycz±c± tego modelu(nawet jest tam temat po¶wiêcony ktm 690 (enduro).
Bym siê do³±czy³ do pytania. Gdzie mo¿na poczytaæ na temat podstawowych parametrów na temat duka. W najbli¿szym czasie planuje zakup z 2008 roku.??? Szukam jakiego¶ dobrego artyku³u... wady zalety, parametry techniczne itd. Proszê o linki w miarê mo¿liwo¶ci ze wzglêdu na zbyt du¿± ilo¶æ wiadomo¶ci ¶mieciowych w internecie.
Duke i ogólnie LC4 jest to sprzêt którym musisz siê przejechaæ.
¯aden test nie odzwierciedli Ci tego jaki jest naprawdê.
Tym bardziej je¿eli kto¶ przesiada siê z Fazera.
Jest to jeden z najmocniejszych singli.
Wiem, ¿e s± osoby który po zakupie 690 szybko go sprzedawa³y ze wzglêdu na du¿± moc i wibracje które s± charakterystyczne dla singli KTM-a.
690 ogólnie s± bardzo dobre sprzêty i na forum nie spotka³em siê jeszcze aby kto¶ narzeka³ choæ jest ich bardzo wiele (mówiê o forum supermoto.pl).
Nie ma tam wad ukrytych, serwis jak na mocnego singla bardzo rzadki (co 5000km).
Du¿a moc, mapy zap³onu pod siedzeniem, niska waga, du¿a porêczno¶æ.
jaki koszt serwisu co 5 ty¶ km?? Koszt oleju wymiany oleju itd ?? Ile to pali na 100??
Tak co 5tys wymiana oleju.
Reszty Ci nie powiem, zapytaj siê na forum supermoto.pl