Najgroźniejsi wrogowie, z którymi musimy walczyć są w nas...
Witam, chcê kupiæ uchwyty Kriega do KTM-a , przód wiadomo jak siê mocuje, ale jak ty³ zamocowaæ? Macie jakie¶ foty pogl±dowe?
http://www.youtube.com/watch?v=ghCk47_ZSb8
na tym filmiku gosc odwala lipe, nie wzorujcie sie na tym
czy kto¶ podpowie jak profesjonalnie zamontowaæ tylny pas do wyciagania motocykla ,chodzi konkretnie o 300 exc na nowej ramie
Nie widzê sensu wydawaæ parêdziesi±t PLN na uchwyty do moto. Ja swoje zrobi³em odcinaj±c i tak za d³ugi pas do spinania moto. Z przodu kawa³ek pasa owiniêty wokó³ lag, z ty³u z³o¿ony podwójnie na koñcach kawa³ek pasa, wypalona dziura podgrzanym gwo¼dziem tak aby ¶ruba przesz³a + du¿a podk³adka i ¶ruba wkrêcona w oryginalne miejsce pod zadupkiem. Koszt 0 PLN (ka¿dy pewnie ma jaki¶ pas transportowy w warsztacie i 2 ¶rubki m6 i 2 podk³adki).
Czas pracy 0,5 h.
U¿ywam od ok pó³ roku i sprawdza siê znakomicie.
PS. Moto trochê ub³ocone po dzisiejszym upalaniu ale jakby kto¶ by³ zainteresowany to mogê przes³aæ bardziej szczegó³owe po myciu.








w nowej ramie - to lepiej sobie strzel t± r±czke przy wydechu, ja mam pasek i r±czke, a paska praktycznie realnie nie uzywam - r±czka duzo wygodniejsza, nizej sie ³apie i ³atwiej poci±gn±æ.
ale jak juz - to ja robi³em pas samochodowy ( pasy bezpieczenstwa) pdoobnie jak ten koles z filmiku wyzej ale dawa³em to przez 2 podk³adki, 525 to ciezka krowa i pare razy podnosi³em za to w ciezkim terenie i sie trzyma³o.
ale lepsza opcja to dorobic u krawca ( chyba ? ) takie oczka jak np plandeki maj±, i dac podk³adki takie ¿eby sruba nie sciska³a pasa do konca.
Ja z paska parcianego zrobi³em, koszt ca³ej akcji 6zl i godzina czasu
http://www.youtube.com/watch?v=ghCk47_ZSb8
na tym filmiku gosc odwala lipe, nie wzorujcie sie na tym

czy kto¶ podpowie jak profesjonalnie zamontowaæ tylny pas do wyciagania motocykla ,chodzi konkretnie o 300 exc na nowej ramie
Nie widzê sensu wydawaæ parêdziesi±t PLN na uchwyty do moto. Ja swoje zrobi³em odcinaj±c i tak za d³ugi pas do spinania moto. Z przodu kawa³ek pasa owiniêty wokó³ lag, z ty³u z³o¿ony podwójnie na koñcach kawa³ek pasa, wypalona dziura podgrzanym gwo¼dziem tak aby ¶ruba przesz³a + du¿a podk³adka i ¶ruba wkrêcona w oryginalne miejsce pod zadupkiem. Koszt 0 PLN (ka¿dy pewnie ma jaki¶ pas transportowy w warsztacie i 2 ¶rubki m6 i 2 podk³adki).
Czas pracy 0,5 h.
U¿ywam od ok pó³ roku i sprawdza siê znakomicie.
PS. Moto trochê ub³ocone po dzisiejszym upalaniu ale jakby kto¶ by³ zainteresowany to mogê przes³aæ bardziej szczegó³owe po myciu.








w nowej ramie - to lepiej sobie strzel t± r±czke przy wydechu, ja mam pasek i r±czke, a paska praktycznie realnie nie uzywam - r±czka duzo wygodniejsza, nizej sie ³apie i ³atwiej poci±gn±æ.
ale jak juz - to ja robi³em pas samochodowy ( pasy bezpieczenstwa) pdoobnie jak ten koles z filmiku wyzej ale dawa³em to przez 2 podk³adki, 525 to ciezka krowa i pare razy podnosi³em za to w ciezkim terenie i sie trzyma³o.
ale lepsza opcja to dorobic u krawca ( chyba ? ) takie oczka jak np plandeki maj±, i dac podk³adki takie ¿eby sruba nie sciska³a pasa do konca.
Ja z paska parcianego zrobi³em, koszt ca³ej akcji 6zl i godzina czasu
