Najgroźniejsi wrogowie, z którymi musimy walczyć są w nas...
Cze¶æ. Niedawno mia³em problem z motocyklem , i opisa³em go , ale my¶lê, ¿e znalaz³em przyczynê.
Nawi±zuj±c do tematu - http://www.ktmracing.fora.pl/lc4,2/magneto,665-15.html
Chcia³em zapytaæ jak mo¿na ³atwo w domowych warunkach sprawdziæ ten stator. 800 z³ za zamiennik to niema³a kasa
Interesuje mnie ten model - http://www.electrexworld.co.uk/st5500l-sem-direct-replacement-lighting-stator-9298-0.html
To sem amal. Wszystko niby ok - sprawdzanie oporno¶æi wg. serwisówki - wszystko gra, warto¶æi dobre.
Ale dwa ¿ó³te kabelki s± zwarte z mas± - czy one maj± tak byæ , czy poprostu gdzie¶ jest zwarcie ? - by³o sprawdzane miernikiem - jest obwód zamkniêty ³±cz±c oba kabelki z czarnym. Czerwony , i zielony nie maj± zwarcia.
Niestety nie wiem od czego s± zó³te kabelki dwa , bo serwisówke mam niemieck±.
gadaj z gosciem od tej strony http://zaplon.pl.tl naprawia te zaplony
Nawi±zuj±c do tematu - http://www.ktmracing.fora.pl/lc4,2/magneto,665-15.html
Chcia³em zapytaæ jak mo¿na ³atwo w domowych warunkach sprawdziæ ten stator. 800 z³ za zamiennik to niema³a kasa
Interesuje mnie ten model - http://www.electrexworld.co.uk/st5500l-sem-direct-replacement-lighting-stator-9298-0.html
To sem amal. Wszystko niby ok - sprawdzanie oporno¶æi wg. serwisówki - wszystko gra, warto¶æi dobre.
Ale dwa ¿ó³te kabelki s± zwarte z mas± - czy one maj± tak byæ , czy poprostu gdzie¶ jest zwarcie ? - by³o sprawdzane miernikiem - jest obwód zamkniêty ³±cz±c oba kabelki z czarnym. Czerwony , i zielony nie maj± zwarcia.
Niestety nie wiem od czego s± zó³te kabelki dwa , bo serwisówke mam niemieck±.
gadaj z gosciem od tej strony http://zaplon.pl.tl naprawia te zaplony