X
ďťż

Najgroźniejsi wrogowie, z którymi musimy walczyć są w nas...

Witam i potrzebuje małej rady co do napedu ( przełozenie) moze podrzucicie mi oczywiscie posiadacze EXC 200 jakjie macie przełożenia bo ja mam 14/52 max zwolniony ... i wydaje mi sie ze troszke jest ta zebatka za duza .


Jaki teren? Tor, wieszosc trasy podjazdy? 14 zebów wydaje mi sie ze moze zotac. 14/50 moze byc ok.200 przy 48z z tyłu moze juz nie miec takiego momentu
Czesem tor ale wiekszasc tern podjazdy dosc strome większe podjazdy z 1 nie ma szans za wolna odrazu stawia na koło , 2 idzie tylko troszkę brakuje przy koncu tej werwy . Mniejsze podjazdy kródsze idzie nawet na 3
to wez 14/50 na pewno odczujesz roznice zawsze bedziesz mogł sobie pokombinowac z przednia zebatka jak ci 14 nie podpasuje.


Własnie zastanawiałem sie nad tyłem 50 ale chciałem jeszcze jakiejs rady
ktory rok 200ty ? kolezanlka fabrycznie miała chyba 13 przód i 45 z tyłu. po załozeniu 52 zębów z przodu mówi że tak na gume idzie że sie jeździc nie da

14:50 to optymalne przełozenie do enduro
2004 rok ... to u mnie jest tak jak napisałem i własnie mam ten dylemat bo mozna dosc sporo kombinowac ... ale przt 13 z przodu dała 52 ?
pamiętaj tylko że 1 ząb z tyłu jest porównywalny do 5 z tyłu więc nie przesadz
nie 5 tylko 2-3
wez 14/50. Pojezdzisz i z czasem kolejnej wymiany napedu zdecydujesz inaczej...
ewentualnie zakup sobie inną zębatke na przód jakas tanią. przejdź się i ocen. jak wspomniałem zebatka przednia 1 zab to jakies powiedzmy 3 zęby z tyłu. wiec mozesz sobie wsadzic przednią za 20 kilka złotych tak żeby sprawdzic jak bedzie sie moto spisywało. po wypadzie testowym zawawiasz sobie napęd jak ichcesz, a tą zębatke mozesz komus sprzedac. jak bedzie miała kilkanascie km przebiegu to duzo nie stracisz na niej. a wiesz przynajmniej co i jak. albo szukaj po kolegach moze mają stare zębatki zuyte, to tak na próbe też mozna zarzucić
Własnie zamówiłem tanszą zebatke przód 13 i tył 50 mozliwe ze jeszcze w tytm tygodniu przyjdzie będe mógł sprawdzic jak to będzie sie spisywac po kabinacji ze starymi 14/52
U mnie dopiero 15/48 daje radę. Wydaje sie dosyć szybko ale wreszcie można pojechać jedynką w ciężkim terenie i dwójka na podjazdy jest w miarę szybka. W przyszłości będę zmieniał 14/46,47 bo trochę ciasno przy wysprzęgliku.
No tak 15 troche miejsca wiecej zajmuje ... dzis przyszły zębatki jutro bede testował moze cos dobiorę a w niedziele na tor


 

Drogi uzytkowniku!

W trosce o komfort korzystania z naszego serwisu chcemy dostarczac Ci coraz lepsze uslugi. By moc to robic prosimy, abys wyrazil zgode na dopasowanie tresci marketingowych do Twoich zachowan w serwisie. Zgoda ta pozwoli nam czesciowo finansowac rozwoj swiadczonych uslug.

Pamietaj, ze dbamy o Twoja prywatnosc. Nie zwiekszamy zakresu naszych uprawnien bez Twojej zgody. Zadbamy rowniez o bezpieczenstwo Twoich danych. Wyrazona zgode mozesz cofnac w kazdej chwili.

 Tak, zgadzam sie na nadanie mi "cookie" i korzystanie z danych przez Administratora Serwisu i jego partnerow w celu dopasowania tresci do moich potrzeb. Przeczytalem(am) Polityke prywatnosci. Rozumiem ja i akceptuje.

 Tak, zgadzam sie na przetwarzanie moich danych osobowych przez Administratora Serwisu i jego partnerow w celu personalizowania wyswietlanych mi reklam i dostosowania do mnie prezentowanych tresci marketingowych. Przeczytalem(am) Polityke prywatnosci. Rozumiem ja i akceptuje.

Wyrazenie powyzszych zgod jest dobrowolne i mozesz je w dowolnym momencie wycofac poprzez opcje: "Twoje zgody", dostepnej w prawym, dolnym rogu strony lub poprzez usuniecie "cookies" w swojej przegladarce dla powyzej strony, z tym, ze wycofanie zgody nie bedzie mialo wplywu na zgodnosc z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.