NajgroĹşniejsi wrogowie, z ktĂłrymi musimy walczyÄ sÄ w nas...
naczytałem w serwisówkach że powinienem ja miec wykręconą ok.1.5obr lub 2 lub 2.5 obr
a u mnie jest iglica na srodku śrubka powietrza wykręcona tylko jeden obrót
swieca jasna cegła ale motor z dołu czasami sie potrafi lekko nie zebrać i przymulic
i moje pytanie czy można jeszcze wkręcić śrubke powietrza i to juz bedzie nie cąły obrót
naczytałeś się o ustawieniach na jakich motor wyjeżdża z fabryki, co nie zawsze jest adekwatne to faktycznej potrzebnej mieszanki jaką musi mieć moto. Na forum jest opisane jak powinno regulować sie poprawnie gaźnik etc. Te ustawienia służą jako punkt odniesienia a do ideału często im dużo brakuje.
p.s także bez modelu moto nikt Ci dużo nie pomoże
wiem jak sie reguluje gaźnik
i wiem że to sa ustawienie fabryczne ale np kiedys na forum czytałem wykrec 2 i poł obrotu i od tego lekka regulacja
dla tego pytam czy np to poł obrotu jakby było odpowiednie może byc czy jakos to szkodzi itp
dysze standard
motor w podpisie
kazde moto inaczej bedzie reagowało. wykręc o 1 obrót i od tego ustawiaj co jakies pół obrotu. az bedzie idealnie. przymulanie po dodaniu gazem moze tez wynikac np ze xle ustawionego poziomu paliwa na pływaku
mam wykręcone dokładnie jeden obrót i muł jest minimalny od zera ale tylko jak go przymule wcześniej i zastanawiam sie czy moge jeszcze ciut zmniejszyc czy to nie zaszkodzi itp
a o poł obrotu jak mu zwiększe to nie ma szans bd sie dławił mulił z dołu a jak zmniejszze poł to juz przedobrze
świeca jest jasna cegła więc by wynikało że jeszcze za dużo powietrza dla tego pytam bo ten 1 obr mnie dziwi że tak mało a niektórzy np po 2 maja i śmiga
to podkręc i pół obrotu jak jest lepiej znacyz ze tak ma byc. po kilku km zobacz kolor swiecy :d
wszystko ok
ale ciekawi mnie czemu tylko tyle potrzebuje wykręcenia
bo masz takie moto, mieszkasz w takim terenie itp itd. jak bys pojechał w góry to musiał bys jeszcze podkręcic. liczy sie jeszcze to jakie masz dysze, nawet rozmiar fabryczny z czasem sie rozkalibrowuje stad róznice. nastepne róznice to np nieszczelnosci na przepustnicy, itp itd.
a u mnie jest iglica na srodku śrubka powietrza wykręcona tylko jeden obrót
swieca jasna cegła ale motor z dołu czasami sie potrafi lekko nie zebrać i przymulic
i moje pytanie czy można jeszcze wkręcić śrubke powietrza i to juz bedzie nie cąły obrót
naczytałeś się o ustawieniach na jakich motor wyjeżdża z fabryki, co nie zawsze jest adekwatne to faktycznej potrzebnej mieszanki jaką musi mieć moto. Na forum jest opisane jak powinno regulować sie poprawnie gaźnik etc. Te ustawienia służą jako punkt odniesienia a do ideału często im dużo brakuje.
p.s także bez modelu moto nikt Ci dużo nie pomoże
wiem jak sie reguluje gaźnik
i wiem że to sa ustawienie fabryczne ale np kiedys na forum czytałem wykrec 2 i poł obrotu i od tego lekka regulacja
dla tego pytam czy np to poł obrotu jakby było odpowiednie może byc czy jakos to szkodzi itp
dysze standard
motor w podpisie
kazde moto inaczej bedzie reagowało. wykręc o 1 obrót i od tego ustawiaj co jakies pół obrotu. az bedzie idealnie. przymulanie po dodaniu gazem moze tez wynikac np ze xle ustawionego poziomu paliwa na pływaku
mam wykręcone dokładnie jeden obrót i muł jest minimalny od zera ale tylko jak go przymule wcześniej i zastanawiam sie czy moge jeszcze ciut zmniejszyc czy to nie zaszkodzi itp
a o poł obrotu jak mu zwiększe to nie ma szans bd sie dławił mulił z dołu a jak zmniejszze poł to juz przedobrze
świeca jest jasna cegła więc by wynikało że jeszcze za dużo powietrza dla tego pytam bo ten 1 obr mnie dziwi że tak mało a niektórzy np po 2 maja i śmiga
to podkręc i pół obrotu jak jest lepiej znacyz ze tak ma byc. po kilku km zobacz kolor swiecy :d
wszystko ok
ale ciekawi mnie czemu tylko tyle potrzebuje wykręcenia
bo masz takie moto, mieszkasz w takim terenie itp itd. jak bys pojechał w góry to musiał bys jeszcze podkręcic. liczy sie jeszcze to jakie masz dysze, nawet rozmiar fabryczny z czasem sie rozkalibrowuje stad róznice. nastepne róznice to np nieszczelnosci na przepustnicy, itp itd.