Najgroźniejsi wrogowie, z którymi musimy walczyć są w nas...

Chacia³bym sie rozeznac jak wyglada serwis starszych LC4 czyli 620, 640 itp (pomijajac tego na wtrysku, 690). Wymiana oleju, t³oka, korby, zaworów, ewentualnie innych podzespo³ów, jaka jakosc skrzyni biegów. W przysz³osci chcia³bym nabyc w³asnie takie moto..., prosze podzielcie sie swoimi doswadczeniami na temat tego motocykla.


Polecam te¿ serwisówke


Tyle w temacie.
no dobra... wed³ug serwisówki wymiana oleju i regulacja zaworów co 5000 km, to jest jasne ale co ile t³ok i zawory??. Dla przyk³adu wymiana swiecy w EXC serwisówka mówi o 30 mth, za³oze sie ze wiekszosc z was wymienia swiece raz w sezonie albo co 100 mth, moja ma 90 mth i wizualnie jest jak nowa a w praktyce motocykl chodzi bajecznie tak samo jest o cylindrze i t³oku zeby sprawdzic i ewentualnie wymienic juz od 45 mth!!! potem 90 mth i nastepnie 135mth, a ja na t³oku zrobie 200mth...., wiec pytam tych co sa w posiadaniu lc4 ja to sie ma do zeczywistosci? Przejarza³em serwisówke lc4 640 nie ma nic o t³oku...


bo lc4 to nie wyczyn , tu grzebiesz wtedy jak masz oznaki zuzycia , tzn slaba kompresja , palenie oleju , lomot z silnika , LC4 zadbane zrobi i 100 tys km bez remontu , ja mam ok 60 tys km na oryginalnych podzespolach i nie mam powodow aby grzebac w silniku.
zalezy jak sie uzytkuje. jak kolega mówi - jak dbasz, umiesz je¼dzic, nie katujesz, dbasz o serwis to przebiegi sa na prawde ogromne w porównaniu z np EXC. ale jak sie zaniedba sprzet i przykatuje to mo¿esz co roku t³oczek zmieniaæ
rysiek, nawet ³ancuszek rozrzadu masz oryginalny??
Widze tez ze jezdzisz albo jezdzi³es na XR600r jak wypada KTM LC4 620 w porównaniu z tym moto...?
Ró¿nica miêdzy LC4 a Xr600 jest ogromna na korzy¶æ KTM moim zdaniem. Moc, zawieszenie, precyzja dzia³ania skrzyni biegów. Oba motocykle dzieli bardzo du¿a ró¿nica wieku wiêc nie ma siê co dziwiæ.
jakie LC4 jest najbardziej agresywne? 620 SX? i czy ta wersja mia³a homologacje? wiem ze to bylo cos w rodzaju crossa wiec pewnie nie maia³a elektrycznego startera ale czy posiada³a swiat³a??
sx seryjnie nie posiadal swiatel - ale takiego to ze swieca szukac

zmienialem rozrzad i lozyska walka - ale bardziej na zapas niz z potrzeby , mozna bylo jeszcze 2 lata na tym poganiac.

Xr 600 a LC4 to inne swiaty nieco , jedyny + XR to wieksza zwrotnosc i dostep do regulacji zaworow , reszta to juz tylko minusy .