ďťż

Najgroźniejsi wrogowie, z którymi musimy walczyć są w nas...

serwus...spotkał sie ktoś z Was z nieszczelnością miedzy skrzynia korbową a skrzynią biegów i jaki był jej objaw??? chu* mnie strzela...moto ( exc 250 2012) 5 mth po kapitalce w serwise stracił nagle chęć do normalnej pracy silnika...chodzi o to że przy gwałtownym dodaniu gazu robi tak zwane booooooooo, odwijajac manete pomału wkreca sie elegancko.....podmiany zaworów ssacych, gaźnika, modułu, cewki, statora, nawet uszczelniacza na wale nie dały kpl.nic...nadal to samo...jakieś sugestie??


Gaźnik dobrze wyregulowany? Jaki kolor świecy?
Filtr powietrza czysty?
w drugim moto gaźnik chodzi jak złoto...świeca nowa - czarna, filtr nowy
Gaźnik reguluje się pod dane moto, a nie pod model to po pierwsze. Skąd wiesz, że masz nieszczelne kartery? Wciąga olej ze skrzyni? Ja bym obstawiał układ zasilania. Sprawdź lewe powietrze. Jeżeli ok, to stawiałbym na za duże dysze, może już zużyte


oczywista sprawa ze reguluje se pod dane moto ale na dwóch różnych gażnikach jest dokladnie identycznie. dokładnie tak samo zamula przy tych samych obrotach...tymbardziej ze stało sie to dosłownie z dnia na dzien...zgasilem w sobote a w niedziele juz sie nie wkrecał....nie wiem czy mam nieszczelne kartery...w tytule posta jak znak zapytania..mam podejrzenia co do zaciągania oliwy po swieca czarna i zaklejona
Ja stawiam na zbyt male luzy zaworowe.
hahahaha luzy sprawdzone...powietrze w tylnym kole również
Zalej świerze paliwo i wrzuć nową świecę, może za ostrą mieszankę zrobiłeś
też już przerobiony temat tak jeszcze podkreśle że tu sie mechaniki dziwują że jest grubsza akcja więc czekam na jakies podpowiedzi typu np. nie wiem..krzywa korba ?? dzisiaj i tak juz chyba piec na stół bo pomysły sie skończyły
A czy sprawdzasz na postoju, czy w jeździe?
A kopci fest jak dodasz gazu ? I taki dziwny zapach wylatuje z tłumika ?
temat jakby do zamknięcia...drugi uszczelniacz ze sklepu rolniczego tez się pocił...jutro próba drogowa
jak problem nie zniknie to zajmijcie sie poprawnym ustawieniem wysokosci cylindra i ustawieniem zaworu wydechowego.