Najgroźniejsi wrogowie, z którymi musimy walczyć są w nas...
Witam mam pytanie co moglo spowodowac zatarcie korby w polowie , druga polowa ok.
http://www.iv.pl/images/11262687227797940460.jpg
http://www.iv.pl/images/88339222510376351295.jpg
Powiedzmy z³uszczenie siê materia³u wywo³any wad± fabryczna tak± jak pêcherz powietrza powsta³y podczas wykonywania odlewu.Czy wadliwe zahartowanie sworznia t³okowego (jedna ze stron za miêkka) i podda³a siê.
Korba po jednym tloku i znowu trzeba nowa dawac :/
a ta korba to orygina³ ktm?
Korba PROX
zatarcie bo nie by³o smarowanka ;D
ale czemu tylko po³owa ??
nie po³owa tylko dó³
dó³ przenosi praktycznie wszystkie obci±¿enia dlatego jest podatniejszy na zatarcia
sprawd¼ dro¿no¶æ dyszy która natryskuje paliwo na denko t³oka
ogólnie strasznie przegrzany masz ten t³ok od do³u
na jakim je¼dzi³e¶ oleju i co ile go zmienia³e¶?
dobrze masz ustawiony ga¼nik?
ile mth ma ten t³ok?
t³ok te¿ proxa?
ja mam korbe proxa juz z 300 mth nahulane i jakies tam luzy s³ychaæ ale spoko sie spisuje. t³ok proxa mi pad³ po 60 mth ;D
Jak dó³ ? Sworzen jest dooko³a przytarty jak i korba ale tylko lewa strona, prawa strona jest ok.
La³em Motul 5100 co 10 mth.
T³ok wosner , dysza drozna.
Ga¼nik wg. mnie dobrze wyregulowany.
T³ok ma z 100 mth.
twój sworzeñ wygl±da ¼le i t³ok równie¿
masz zatarty sworzeñ i albo przegrzany t³ok albo spalony olej na jego spodzie
powodem mo¿e byæ to, ¿e lejesz pó³syntetyk a nie syntetyk
mo¿e te¿ masz dodatkowo co¶ z mieszank± i przegrzewasz t³ok, palisz olej, t³ok puchnie, puchnie sworzeñ i dziej± siê cuda.
mo¿e masz jednak s³abe smarowanie denka t³oka
Dzieki wszystkim za pomoc
Mam jeszcze pytanie czy lozyska na walek rozrz±du bêd± takie ??
SKF z luzem c3?
http://www.iv.pl/images/11262687227797940460.jpg
http://www.iv.pl/images/88339222510376351295.jpg
Powiedzmy z³uszczenie siê materia³u wywo³any wad± fabryczna tak± jak pêcherz powietrza powsta³y podczas wykonywania odlewu.Czy wadliwe zahartowanie sworznia t³okowego (jedna ze stron za miêkka) i podda³a siê.
Korba po jednym tloku i znowu trzeba nowa dawac :/
a ta korba to orygina³ ktm?
Korba PROX
zatarcie bo nie by³o smarowanka ;D
ale czemu tylko po³owa ??
nie po³owa tylko dó³
dó³ przenosi praktycznie wszystkie obci±¿enia dlatego jest podatniejszy na zatarcia
sprawd¼ dro¿no¶æ dyszy która natryskuje paliwo na denko t³oka
ogólnie strasznie przegrzany masz ten t³ok od do³u
na jakim je¼dzi³e¶ oleju i co ile go zmienia³e¶?
dobrze masz ustawiony ga¼nik?
ile mth ma ten t³ok?
t³ok te¿ proxa?
ja mam korbe proxa juz z 300 mth nahulane i jakies tam luzy s³ychaæ ale spoko sie spisuje. t³ok proxa mi pad³ po 60 mth ;D
Jak dó³ ? Sworzen jest dooko³a przytarty jak i korba ale tylko lewa strona, prawa strona jest ok.
La³em Motul 5100 co 10 mth.
T³ok wosner , dysza drozna.
Ga¼nik wg. mnie dobrze wyregulowany.
T³ok ma z 100 mth.
twój sworzeñ wygl±da ¼le i t³ok równie¿
masz zatarty sworzeñ i albo przegrzany t³ok albo spalony olej na jego spodzie
powodem mo¿e byæ to, ¿e lejesz pó³syntetyk a nie syntetyk
mo¿e te¿ masz dodatkowo co¶ z mieszank± i przegrzewasz t³ok, palisz olej, t³ok puchnie, puchnie sworzeñ i dziej± siê cuda.
mo¿e masz jednak s³abe smarowanie denka t³oka
Dzieki wszystkim za pomoc
Mam jeszcze pytanie czy lozyska na walek rozrz±du bêd± takie ??
SKF z luzem c3?