Najgroźniejsi wrogowie, z którymi musimy walczyć są w nas...
Witam , dzi¶ zrobi³em zwarcie przy sygnale d¼wiêkowym KTM EXC 520 2001r. i nie mam kierunków oraz nie dzia³a rozrusznik, sprawdzi³em dwa bezpieczniki przy akumlatorze i s± sprawne (zamieni³em te¿ na inne) i nadal nie dzia³a . S± gdzie¶ inne bezpieczniki???
W 520 masz tylko te 2 bezpieczniki ko³o aku. Wiêcej nie ma.
Jak mia³e¶ bezpieczniki o odpowiedniej mocy wsadzone to siê nic siê nie powinno staæ, od tego s± ¿eby zabezpieczyæ przed zbyt du¿ym pr±dem. Ja mam 2 sloty na bezpieczniki a mi hasa na 1 bezpieczniku, jeden jest na zapasowy. Musi co¶ byæ tam przy tych bezpiecznikach mo¿e, sprzêt odpala z kopa? To co zasilane z pr±dnicy dzia³a?
jeden bezpiecznik jest zapasowy, sprawdz czy prad dochodzi do bezpiecznika i czy z niego wychodzi.
Jutro sprawdzê, czyli jeden jest bezpiecznik , a drugi to zapas? który aktywny od strony ty³u czy przodu?
U mnie jak patrzê od strony filtra powietrza (z lewej strony moto) to ten po prawej jest niby g³ówny, tzn. mam tylko jego i dzia³a.
Kurcze co siê mog³o staæ??? Bezpiecznik nieuszkodzony a pr±du nie ma , i to przez ¶mieszne zwarcie sygna³u d¼wiêkowego , mam nadziejê ,¿e to nic powa¿nego .
sprawdz czy masz napiecie na kostce od wiatraka, sprawdz masy, sposprawdzaj po³aczenia pezy wtyczce przy przekazniku rozrusznika, ewentualnie poczysc przy nim wszystkie styki bo moze przy zwarciu jakies po³aczenie sie nadpali³o.
I w jaki sposób mozna zrobic zwarcie przy klaksonie ???? z³aczyles kable i wcisno³es guzik ??
sprawd¿ kostki ko³o lampy,masy tak jak kolega wy¿ej napisa³ a jak nic nadal to kontrolka w ³apê i szukaj pr±du zacznij od aku i kieruj siê do przodu
Temat opanowany , przyczyn± braku pr±du by³ urwany przewód dochodz±cy do wtyczki klaksonu. Dziwna sprawa , wychodzi na to, ¿e "g³ówny" pr±d idzie przez jedn± z wtyczek do klaksonu (wchodz± dwa przewody). Najwa¿niejsze, ¿e usterka opanowana, dziêki za wskazówki.
W 520 masz tylko te 2 bezpieczniki ko³o aku. Wiêcej nie ma.
Jak mia³e¶ bezpieczniki o odpowiedniej mocy wsadzone to siê nic siê nie powinno staæ, od tego s± ¿eby zabezpieczyæ przed zbyt du¿ym pr±dem. Ja mam 2 sloty na bezpieczniki a mi hasa na 1 bezpieczniku, jeden jest na zapasowy. Musi co¶ byæ tam przy tych bezpiecznikach mo¿e, sprzêt odpala z kopa? To co zasilane z pr±dnicy dzia³a?
jeden bezpiecznik jest zapasowy, sprawdz czy prad dochodzi do bezpiecznika i czy z niego wychodzi.
Jutro sprawdzê, czyli jeden jest bezpiecznik , a drugi to zapas? który aktywny od strony ty³u czy przodu?
U mnie jak patrzê od strony filtra powietrza (z lewej strony moto) to ten po prawej jest niby g³ówny, tzn. mam tylko jego i dzia³a.
Kurcze co siê mog³o staæ??? Bezpiecznik nieuszkodzony a pr±du nie ma , i to przez ¶mieszne zwarcie sygna³u d¼wiêkowego , mam nadziejê ,¿e to nic powa¿nego .
sprawdz czy masz napiecie na kostce od wiatraka, sprawdz masy, sposprawdzaj po³aczenia pezy wtyczce przy przekazniku rozrusznika, ewentualnie poczysc przy nim wszystkie styki bo moze przy zwarciu jakies po³aczenie sie nadpali³o.
I w jaki sposób mozna zrobic zwarcie przy klaksonie ???? z³aczyles kable i wcisno³es guzik ??
sprawd¿ kostki ko³o lampy,masy tak jak kolega wy¿ej napisa³ a jak nic nadal to kontrolka w ³apê i szukaj pr±du zacznij od aku i kieruj siê do przodu
Temat opanowany , przyczyn± braku pr±du by³ urwany przewód dochodz±cy do wtyczki klaksonu. Dziwna sprawa , wychodzi na to, ¿e "g³ówny" pr±d idzie przez jedn± z wtyczek do klaksonu (wchodz± dwa przewody). Najwa¿niejsze, ¿e usterka opanowana, dziêki za wskazówki.