Najgroźniejsi wrogowie, z którymi musimy walczyć są w nas...

wysy³am cylek na nicasil ma byæ go³y i weso³y
http://173.74.246.25/munnracing/catalog/2003/03503370.gif
numer 12 to jest taka szpilka i nie wiem czy ona ma byc wyciagana?bo nic oprócz niej nie zostaje a podobno ten cylek ma byc w jakichs kwasach maczany wyjmowa³ to kto¶?


wyciagasz wszystko co nie jest z aluminium. szpilka jest stalowa - wiec won z nia
Cylinder jest w specjalnym roztworze do usuwania niezbêdnych zanieczyszczeñ k±pany, który reaguje na metal, dlatego ma byæ cylinder go³y
no w³a¶nie tylko te szpilki nie wychodza i raczej nie wyjd±
podobno w serwisie zalewaj± to jak±¶ guma aby nie uleg³o uszkodzeniu


ja da³em cylek do regeneracji to nawet zawór wydechowy mia³em, oni sobie go zdjêli a te szpilki by³y pokryte czym¶ na wzór gumy wiêc nie wyci±gaj ich : P
zalezy w³asnie jaki serwis. niektórzy nie chc± nic, bo maja tylko zabawe z rozk³adaniem, katalogowaniem ¿eby sie nie pomylic co do czego ;P itp. kwestia tylko tych szpilek, sie dowiedziec czym s± zabezpieczane i czy jak cos sami zabezpiecz± czy we w³asnym zakresie
tak pyta³em bêd± czym¶ pokryte oczywi¶cie za dodatkowa op³at±
najlepiej klejem do szyb (specjalny do wklejania szyb samochodowych a nie sylikon szklarski ) zabezpieczaæ takie rzeczy, dziadostwo trzyma sie wszystkiego i jest bardzo odporne na ro¿ne warunki i odczynniki po pe³nym wyschniêciu.
no nie wiem co oni tam se na³o¿± ju¿
mia³em w komplecie 2 uszczelki pod cylinder jedna grubsz± od drugiej
od czego zale¿y która w³ozyæ?
ustawiasz tak jak w serwisówce, masz podany wymiar jaki ma byæ w gmp t³oka w stosunku do cylka. Ogólnie to spróbuj na obu i zmierz/ zobacz, na pewno t³ok nie mo¿e wystawaæ z cylka.
wyci±gnij wszystko
zanim napiszesz co¶ przeczytaj czy odpowied¼ nie pad³a...