Najgroźniejsi wrogowie, z którymi musimy walczyć są w nas...

Witam

Ogl±daj±c zdjêcia na forum zauwa¿y³em,¿e niektóre z kajtków maj± przedni± koñcówkê b³otnik pochylon± ku do³owi jest to ¶ci¶le okre¶lone wzglêdem rocznika czy po prostu jest kilka modeli b³otników.U mnie w dziadku jest prosty a chodzi mi oto jad±c po miêkkim terenie opona ulega obklejeniu b³otem po wyjezdzie na teren gdzie mo¿na znacznie odkrêciæ manetkê b³oto z opony,,jego czê¶æ" siada mi na goglach i muszê zak³adaæ zrywki jezdz±c samemu to trochê parodia co o tym s±dzicie.Czy to zagiêcie na b³otniku nie zapobiega czasami takiej sytuacji.Takie proste b³otniki jak w moim moto widzia³em w supermoto


W supermoto s± krótkie - dla ciebie proste.
W enduro/cross s± zagiête - dla Ciebie d³ugie.

Nie polecam zamieniaæ bo spe³niaj± swoj± funkcjê w tym do czego zosta³y przeznaczone.
Dziêki hacker33

Czyli muszê za³o¿yæ d³ugi skoro latam enduro/cross skoro wychodzi na to,¿e mam krótki
Krótki ³atwo poznasz poniewa¿ jak wjedziesz w ka³u¿ê to bêdziesz mia³ wszystko na goglach i kasku. Maj±c oczywi¶ci du¿e ko³a.


Jesli dobrze zrozumia³em to pytasz o radzaj montowanych b³otników w ktm. Od 99 do 2002 by³y proste takie jak prawdopodobnie ty masz. Od 2003 jest zmiana i b³otniki s± bardziej zagiête w dó³.
ty masz taki:
https://www.google.pl/search?q=ktm+sx+520&biw=1455&bih=740&tbm=isch&imgil=eEaqLD4x1506xM%253A%253Bhttps%253A%252F%252Fencrypted-tbn2.gstatic.com%252Fimages%253Fq%253Dtbn%253AANd9GcTtqhIK01mdwC9LAhBDSzDDshwOD9Vk0Hsm-yTRt_6LbgtV_rXu%253B400%253B265%253Bh_RyUueP3IzPpM%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fwww.off-road.com%25252Fdirtbike%25252Fultraserious-racing-four-strokes-ktm-520-sx-520-exc-400-sx-and-400-exc-20704.html&source=iu&usg=__DAqBR64jcTeqpLGxb7aI7Hbc_xQ%3D&sa=X&ei=eZ0sU8-cOcbe7Aav3oGoBg&ved=0CDkQ9QEwAQ#q=ktm+520+sx+2002&tbm=isch&facrc=_&imgdii=_&imgrc=h5A9TiuSSqPa7M%253A%3BhbPOKxz1PF1qMM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.segurojoven.com%252Fimg%252Ffichas%252FKTM%252FSX-520%252FKTM-SX-520_01.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.segurojoven.com%252Fseguromoto%252Fseguro-ktm%252FKTM-SX-520.php%3B300%3B199

a od 2003 s± takie:
https://www.google.pl/search?q=ktm+sx+520&biw=1455&bih=740&tbm=isch&imgil=eEaqLD4x1506xM%253A%253Bhttps%253A%252F%252Fencrypted-tbn2.gstatic.com%252Fimages%253Fq%253Dtbn%253AANd9GcTtqhIK01mdwC9LAhBDSzDDshwOD9Vk0Hsm-yTRt_6LbgtV_rXu%253B400%253B265%253Bh_RyUueP3IzPpM%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fwww.off-road.com%25252Fdirtbike%25252Fultraserious-racing-four-strokes-ktm-520-sx-520-exc-400-sx-and-400-exc-20704.html&source=iu&usg=__DAqBR64jcTeqpLGxb7aI7Hbc_xQ%3D&sa=X&ei=eZ0sU8-cOcbe7Aav3oGoBg&ved=0CDkQ9QEwAQ#q=ktm+525+sx+2003&tbm=isch&facrc=_&imgdii=_&imgrc=3Hsw56GI87C_pM%253A%3BTYPtLkRtwr0nfM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.bikez.com%252Fpictures%252Fktm%252F2003%252F20375_0_1_2_525%2520sx%2520racing_Image%2520credits%2520-%2520The%2520respective%2520copyright%2520holder%2520or%2520manufacturer.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.bikez.com%252Fmotorcycles%252Fktm_525_sx_racing_2003.php%3B400%3B242
Wykopa³em co¶ takiego http://allegro.pl/blotnik-przedni-ktm-400-450-520-525-sx-exc-98-06-i4047032109.html

Jeszcze zadzwoniê do KTM-a i zobaczê jak z cen±.
b³otniki supermoto nie maj± z przodu takiej ³opaty.
U mnie ta ³opata jest tylko ¿e prosta to wychodzi na to ¿e ten rocznik tak ma.Zastanawia mnie czy zmiana na zagiêt± ³opatê poprawi sytuacje.Zrobi³em fote postaram siê zapodaæ
poprawia, warto zainwestowac w nowszy zw³ascza ze nie jest to spory wydatek, jak jezdzisz po pardzo b³otnistym terenie najlepiej pokombinowac i za³ozyc b³otnik od najnowszego modelu, jest sztywniejszy.
Tak to wygl±da z tego co sprawdzi³em jest to orygina³

Tak jak pisa³em, masz stary oryginalny b³otnik. Za³o¿ nowszy i powinno byæ lepiej.
Wielkie dziêki
Co¶ pokombinujê na pocz±tek muszê nabyæ takowy.Osobi¶cie to i bardziej mi siê podoba ten nowszy model
Witam
b³otnik z ³opat± za³o¿ony i wypróbowany przed problemami z kajtkem jest znaczna poprawa je¶li biega o ³apanie w³asnego b³ota